czwartek, 26 lipca 2012

a blue skirt

Uwielbiam takie dni, kiedy mam tyle planów, że nuda mi nie grozi. Dzisiejsza stylizacja na takie okazje jest właśnie idealna, oczywiście potrzebna była zmiana butów :) Do granatowej spódniczki dobrałam bluzkę, która łączy w sobie kilka odcieni niebieskiego. Do tego pasek , buty , okulary i trochę biżuterii .Nie przedłużam, zapraszam do oglądania. Mam nadzieje, że  Wam się spodoba :)














phot. Asia

                                     skirt- stradivarius/blouse, jewellery-h&m/ belt-bershka/ shoes- aldo



xoxo,
Natt

12 komentarzy:

  1. love it!
    xo's Joana
    beggingforfashion.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna bluzeczka, naszyjnik również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są piękne! bardzo elegancka stylizacja :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba . Idealne połączenie odcieni koloru niebieskiego . Bluzeczka sama w sobie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatanio jestem ogromną fanką kobaltu! piękna lazurowa bluzka w połączeniu z spódnicą daje rewelacyjny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz ślicznie, bluzeczka jest przepiękna po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. i usually don't like wearing the same color all over, but this turned out gorgeous! you look so chic

    OdpowiedzUsuń
  8. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ulala, co za szpile! ślicznie Ci w rozpuszczonych włoskach:)

    Buziaki,Pati:)

    OdpowiedzUsuń