poniedziałek, 30 lipca 2012

All day with my lovely sister

Dawno mnie tu nie było, ale dopiero wróciłam z Wrocławia. Powiem Wam, że ten wyjazd przerósł moje oczekiwania. Dzisiejszy dzień równie aktywny-zakupy, spacer i zdjęcia. Postawiłam dzisiaj na total black look i złote dodatki. Zapraszam do oglądania :)











dress- h&m/ jacket- pull&bear/ belt- zara/ jewellery-stradivari


                                                                                                 phot. Karo
xoxo,
Natt

14 komentarzy:

  1. niby tak ciemno i czarno, ale pasek, biżuteria i efektowne buty dodały tutaj charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia;) sukienka bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo spodobały mi sie Twoje sandały, można wiedziec gdzie je zakupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne buty, ile centymetrów ma koturn? Pytam, bo mam prawie 180 cm wzrostu i zastanawiam się, ile miałabym w takich :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w czerni:)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for visiting my blog. :)
    Nice outfit. I LOVE your shoes! *

    OdpowiedzUsuń
  8. Super styl ! Uwielbiam takie STYLIZACJE <3 dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń