niedziela, 15 lipca 2012

Beginning

 

                                                     Witam,
O założeniu bloga myślałam od dłuższego czasu. Chciałam mieć coś swojego, czemu mogłabym poświecić swój czas. Modą interesuję się od paru lat i właśnie jej ten blog będzie poświęcony. Bardzo lubię obserwować ludzi na ulicy, którzy poprzez swój strój odsłaniają trochę siebie. Lubie przeglądać stare zdjęcia, magazyny modowe , podróżować. Myślę, że    z waszą pomocą uda mi się podołać temu wyzwaniu :) a poniżej moje zdjęcie na początek




xoxo,
Natt

7 komentarzy:

  1. blog zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w prowadzeniu bloga:) ja prowadzę bloga z moją przyjaciółką, uważam, że to naprawdę świetna sprawa! Szczególnie dla osób kochających mode:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się fajnie :)
    też własnie zaczelam
    http://justineann-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu :) ja również zaczynam przygodę z prowadzeniem bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz, chętnie będę wpadać do Ciebie!:)

    zapraszam też do siebie na nowy post!:)
    http://rebellook.blogspot.com/2012/07/lipiec-do-konca-ciazy-tylko-3-miesiace.html

    OdpowiedzUsuń