środa, 22 sierpnia 2012

I want to break free

Dzisiaj na plan główny wychodzą białe spodnie. Niektórym mogą kojarzyć się z kiczem, ale jeśli dobierzemy do tego stonowane dodatki mogą wyglądać całkiem fajnie. Ja, do moich białych jeansów dobrałam bluzkę ze skórzanymi rękawkami, skórzana kurtkę i czarne koturny. Mam nadzieję, że spodoba się Wam takie połączenie :)

                                      leather jacket- cache cache/ jeans-caliope/ blouse- zara/ shoes- gortz 17
                                         phot.Karo                                     



xoxo,
Natt





24 komentarze:

  1. świetna stylizacja :) podobają mi się twoje buty :) super !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23/8/12 13:12

    bardzo mi się podoba <3 pozdrawiam, poli

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny set!
    bluzka najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Cudowne koturny ;-)

    Pozdrawiam

    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe spodnie są całkiem fajne, tylko kompletnie nieodpowiednie dla mojej figury. Bardzo podoba mi się koszulka :) W ogóle podobają mi się ciuchy ze skórzanymi rękawami.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia <3 podoba mi się bluzeczka <3 pozdrawiam, i zapraszam częściej :* może dodasz do obserwujących ?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurtka!
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. planuję kupić tę samą bluzkę ! outfit jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że się podoba <3
    Podoba mi się Twój blog, obserwuję
    & dziękuję za miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny outfit!!! super buty obserwje i zapraszam do siebie http://mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty sa świetne! Ja osobiście dawnoo dawnoo nie miałam na sobie białych, długich spodni. : )

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia!
    zapraszam do siebie, do komentowania ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe spodnie w ogóle nie kojarzą mi się z kiczem, nie wiem w ogóle skąd takie skojarzenie ;)
    Cudowne buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny set;) białe spodnie są naprawdę fajne!

    OdpowiedzUsuń
  15. super ! :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne buty, ładna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń