sobota, 23 lutego 2013

Leather Pants & Jack Daniels

Nowością w mojej szafie są skórzane, burgundowe spodnie. Na początku nie byłam zbytnio do nich przekonana, ale teraz mam ochotę ciągle je nosić, i pasuje mi prawie do wszystkiego! Z pewnością będziecie mogli je tu jeszcze zobaczyć :) Na górę założyłam czarna koszulkę z białym nadrukiem, którą kupiłam podczas wakacji w Łebie. Wystarczyły nożyczki i koszulka nabrała nowego charakteru :) A na to czarną marynarkę z białym kołnierzykiem.





                                                              pants-h&m/ top-DIY/ jacket-stardivarius/shoes-house

xoxo,
N.



24 komentarze:

  1. Stylizacja cudna, ale butów zazdroszcze najbardziej. :)

    BloggerkaMarta

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit <3! Spodnie faktycznie mają boski kolor !! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne spodnie! sama szukam sobie podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PODOBA MI SIĘ ! Uwielbiam połączenie burgundowego z czarnym, ćwieki dodają charakteru tej stylizacji. Wyglądasz super :)

    obserwujemy się?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. love your pants dear! you look stunning! xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  7. oo też mam tą koszulkę:D świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie są bardzo stylowe <3
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny!
    Świetnie wyglądasz! Spodnie
    są piękne ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie ! Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie - rewelacja! :) Ostatnio widziałam podobne w sh - teraz chyba żałuję, że ich nie kupiłam :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  12. wow wyglądasz świetnie! :) te spodnie są faktycznie rewelacyjnie, super kolor !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja!
    zapraszam na konkurs, możesz wygrać dwie, ćwiekowane bransoletki. <333

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie są cudne ;)


    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Great outfit! I really like it<3



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  18. oh, wow! looks soo lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielki ukłon za Jacka i Rock&Roll'owe spodnie!

    Zaczynam obserwować, bo w pełni na to zasługujesz! Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Pozdrawiam,
    Confassion



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń