piątek, 1 lutego 2013

They call me Goldi

W mojej szafie pojawiła się nowa, czarna ,cekinowa spódnica. Od razu mnie urzekła i wiedziałam , że muszę ją mieć! Nie pozostało mi nic innego jak dokonać zakupu, los mi chyba sprzyjał bo kupiłam ją na wyprzedażach za bardzo okazyjną cenę :> Postanowiłam założyć do niej zwykłą, białą koszulkę, którą każda z nas powinna mieś w swojej szafie.Do tego oranżowa ramoneska i gotowa do wyjścia!

skirt- stradivarius/ blouse-h&m/  leather jacket- local shop


xoxo,
N.






13 komentarzy:

  1. Świetne zdjecia;) zazdroszczę kurtki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy element świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodniczka bardzo fajna, ale w tym zestawie moje serce skradla kurtka - sliczny kroj i kolor. Ciekawa jestem jak by wygladala po odpieciu suwaka (bo chyba mozna to zrobic), w wersji krotkiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka idealnie leży i ma piękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3/2/13 17:36

    chyba by mi musiało rozum odjąć żeby taką kurtkę ubrać w zimę....

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka jak wisienka na torcie aczkolwiek chyba nie na zimową porę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były szybkie zdjęcia, oczywiście na wierzch było futerko, które ściągnęłam tylko na zdjęcia :)

      Usuń
  7. Marynarka ma świetny kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz! świetna spódniczka i cudowna kurtka :)
    ładnie Ci w czerwieni :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, genialna kurtka :) wyglądasz przepięknie :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wygladasz. Ta kurteczka jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz pięknie! MUAH <3

    OdpowiedzUsuń