poniedziałek, 18 lutego 2013

Yellow&Green

Z utęsknieniem czekam na wiosnę . Nie wiem jak wy ale ja mam dość zimy, mam ochotę schować grube kurtki i swetry na dno szafy . W dzisiejszym poście, możecie zobaczyć ciemno zieloną sukienkę, która służy mi dzisiaj jako spódniczka. Założyłam do niej  jeden z moich ulubionych sweterków w musztardowym kolorze. A do tego moje nowe koturny z ćwiekami :) 

                                                                 
 sweater, dress- h&m/ cap- DIY/ shoes- house



 xoxo,
N.




15 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz ;) Świetna czapka!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie! połączenie kolorystyczne mnie urzekło :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko pasuje, nic dodać nic ująć!!!
    może obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, mega kolory, zwłaszcza ta żółć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a sweterek nawet taki mam! bardzo fajne połaczenie i spódnicza jest sliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. such a trendy outfit!! and a humble looking blog! i'm gunna follow ya <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej, genialna stylizacja ;) Bardzo mi się podoba:) Fan page polubiony, jeśli Ci się u mnie spodoba, zachęcam do tego samego, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba ten zestaw;)

    OdpowiedzUsuń