czwartek, 7 marca 2013

I got to shine


Czerń i biel to dwa kolory, które królują w mojej dzisiejszej stylizacji .
Śmiało mogę powiedzieć, że te spodnie należą do moich ulubionych rzeczy.  Buty z kolei, to mój nowy nabytek :)
 Nigdy nie sądziłam, że założę sztyblety i będą mi one do czegokolwiek pasowały. Jedak się myliłam, pasują mi do bardzo wielu rzeczy i ostatnio noszę je cały czas. Na górę założyłam bluzkę z baskinką w kolorze białym . W sumie mam ja od dawna, dzisiaj stwierdziłam, że będzie idealna :)


pants,blouse-zara/shoes-czasnabuty/vest-bershka



xoxo,
N.



39 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!
    Kamizelka jest cudowna, miałabym na nią tysiąc pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, a bluzeczka wprost cudowna <3 przejrzałam sobie Twojego bloga i bardzo podoba mi się Twój styl :) obserwuję (jako 50 osoba!! :D) i będę wpadac, pozdrawiam :D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw, jednak zakochałam się w tych butach! są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie u mnie nowy post ; )
    http://liittleworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo stylowo, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the pants and the shoes!
    Xoxo
    Donkeycool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta baskinka jest świetna - bardzo podoba mi się materiał
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your top, simple and sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się te spodnie! bluzka też jest świetna.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna faktura spodni i bluzki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHAM BASKINKI !
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  13. masz fantastyczne spodnie! wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie i świetna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie tych dwój kolorów zawsze się sprawdza, świetnie wyglądasz! :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a perfect outfit, love the blouse! :)
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. marzy mi się taka bluzeczka, jest piękna! Tak samo jak buciki ;)
    Przejrzałam kilka Twoich postów i jestem zauroczona, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. baskinka przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you so much for the comment on my blog!!! :) I love your blog, it's so wonderful! I love this outfit, too amazing!!! I am your new follower! Hope you will follow back?? :)

    http://loislennon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz w okularach

    OdpowiedzUsuń
  21. sztyblety to najbardziej uniwersalne i wytrzymałe buty na świecie, też noszę je przez większość czasu :) świetna, prosta stylizacja !

    xx

    www.prettyindecadence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz świetnie!! uwielbiam ten outfit <3 <3 zwłaszcza leggingsy!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale! Bluzka i spodnie podbiły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wygląsz <3




    Dzięki za komentarz


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. omg that pants really is fabulous! and i love it the way you paired it with fur vest :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz! Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, jest bosko!



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bluzka dla mnie najlepsza z calej stylizacji ! ; )))

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna baskinka, spodnie również boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. bluzeczka ma ciekawą fakturę:) fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  31. So pretty!

    PS. We’ve a $50 Accessories Giveaway to Haute1 on our blog! Check it out, if you’d like :)

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    OdpowiedzUsuń