piątek, 1 marca 2013

Red lips and my perfect day


Chyba nie skłamię jeśli powiem, że dzisiejszy dzień był dniem bardzo udanym.
 Nie dość, że świeciło wreszcie słońce, zdjęcia wyszły całkiem dobrze,  to rano mogłam sobie pospać wyjątkowo długo. Oby ta dobra passa trzymała się jak najdłużej!
Bazą dzisiejszej stylizacji jest klasyczna, czarna sukienka z zary. Ogólnie dużo tu koloru czarnego. Żeby go trochę przełamać założyłam wzorzystą bejsbolówkę , no i czapkę, z którą się ostatnio nie rozstaję . Koturny z ćwiekami są ostatnio moimi ulubionymi butami, więc i dzisiaj możecie je tu oglądać. Dopełnieniem całej stylizacji jest czerwona szminka.



dress-zara//shoes-house//jacket- h&m//beanie- DIY


xoxo,
N.










29 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny!
    Świetna stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, buty cudne !

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty <3 i stylizacja bardzo mi się podoba ;)
    http://bynse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś świetna!
    Pozdrawiam i zapraszam do polubienia fanpagu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarno, ale nie nudno. Fajna kurtka, a kolor szminki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska marynarka, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwone usta sprawiają, że wszystko jest lepsze <3 <3 <3
    wyglądasz niesamowicie :):) strasznie mi się podoba !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny żakiecik!

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool outfit, love your bomber print! X

    http://chictimes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetną masz sukienkę!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi nice shoes <3 this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure sweet honey <3
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  13. cała stylizacja jest cudowna , jestem na TAK ;))) i faktycznie powoli zbliżaja się cieplejsze dni o oby ich było jak najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow i adore this outfit please follow me back :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega zestaw! <3
    Świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się to połączenie klasycznej sukienki z kolorową bejsbolówką<3
    Świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna czapka, całość prezentuje sie dobrze, ładnie wyglądasz w tej stylizajci ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna Beanie no i ten stadion w tle... :)
    Obserwuję i i w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bejsbolówka podoba mi się zdecydowanie najbardziej! Świetnie wyglądasz! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  20. These pictures are perfect! Loving your style!
    xo TJ

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna czapka i bransoletka . ;))

    ps. może obserwujemy wzajemnie? ;d
    http://stellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. prześlicznie wyglądasz :)) bardzo mi się podoba ta bejsbolówka i buciki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie <3



    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna stylizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjna kurtka - bardzo podoba mi się cały strój, jestem pod niemałym wrażeniem stylizacji i zdjęć!



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń