piątek, 29 marca 2013

Tiger on my blouse and a blue skirt


Ujemne temperatury nadal nie dają o sobie zapomnieć, ale na szczęście są dość ciepłe chwile, by ściągnąć futerko i zrobić szybkie zdjęcia :) 
Dzisiaj prezentuję wam bluzkę z motywem tygrysa, który możecie zaobserwować w kolekcjach wielu sieciówek. Ja moją bluzkę upolowałam w MANGO i jestem z niej bardzo zadowolona. By stylizacja nie była dość ciemna, założyłam granatową spódniczkę. Do tego czarna ramoneska, złoty naszyjnik, okulary przeciwsłoneczne i buty przełamujące całość. Mam nadzieję, że to połączenie przypadnie wam do gustu . 
Zachęcam was również do polubienia mojego Facebooka ( odnośnik znajdziecie po prawej stronie ekranu) .
Wesołych Świąt!


 blouse-mango/skirt-stradivarius/sunglasses-CCC/jewellery-h&m/shoes-local shop/jacket-cubus

xoxo,
N.


27 komentarzy:

  1. Pięknie i ten tygrys piękny ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy30/3/13 00:19

    Right away I am going to do my breakfast, when
    having my breakfast coming over again to read additional news.


    my weblog :: kahlil gibran quotes

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna spódnica:) zapraszam do siebie http://decodethedresscode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor spódnicy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam słabość do takich spódniczek, jest śliczna! I bosko połączona z bluzeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki! <3 Bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. poprzednia stylizacja bardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka z tygrysem rządzi, muszę się w takową zaopatrzyć. :D Bardzo udana stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje można zaliczyć do naprawdę udanych, a bluzkę z tygrysem do must have tego sezonu;)

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love it!

    xo,
    http://mariachloes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz:33
    Pzdr:*

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna stylizacja ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy3/4/13 01:04

    Greetings from Ohio! I'm bored to death at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I love the information you provide here and can't wait to take a look
    when I get home. I'm surprised at how fast your blog loaded on my mobile .. I'm
    not even using WIFI, just 3G .. Anyways, very good blog!


    my site - madea quotes

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka i spódnica są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You are fabulous girl! Loving this simple and playful look!
    xo TJ

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz super! a jaka cudowna spódnica <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica jest cudowna <3 a jej kolor? aaahh, niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, super zestaw :-) najbardziej odoba mi się Twoja bluzka i spódniczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń