środa, 10 kwietnia 2013

Red bag


Ostatnio w  mojej szafie pojawiła się nowa, niewielka, czerwono-czarna torebka. Od razu mnie urzekła. Jej czerwony kolor oraz sam krój od razy zwróciły moja uwagę:)
Dzisiaj chciałam żeby grała ona główną rolę, więc barwy stylizacji są bardziej stonowane.
Granatowe jeansy, biała bluzką z baskinką, klasyczna ramoneska i koturny z ćwiekami . Do tego złoty zegarek, duży pierścień i bransoletka i gotowa do wyjścia :>




bag-mohito/pants-stardivarius/blouse-zara/jacket-cubus/shoes-house

xoxo,
N.








22 komentarze:

  1. Bylam ostatnio na zakupach w Mohito i nie wiedzialam tej torebki. Bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka bardzo pasuje do reszty stroju, czerwień przełamuje czerń i jasną baskinkę, muszę przyznać, że zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebka i buty! bardzo mi się podoba ten zestaw! :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great blog post and you look fantastic <3 would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja:)
    + zapraszam do mnie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chic! those glasses actually look really good on you!

    www.roxysun.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie:0
    torebeczka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka swietnie przykuwa uwagę.
    Podoba nam się to połączenie :))
    Pozdrawiamy
    Siostry z Rue de Paris

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci jest ślicznie w okularach! I bardzo podoba mi się kurteczka i buciki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domod

    OdpowiedzUsuń
  11. Great pictures, you look absolutely stunning!

    Monica Harmony's Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. torba ma cudowne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cute style <3 lovely blog,
    I have a giveaway on my blog that i would love for you to enter :)
    Rachaels Blog

    Rachael xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka wspaniale podkręca stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi bardzo podobaja sie twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń