wtorek, 11 listopada 2014

Black&White



    Witam Was po trochę długiej przerwie na Gold Lemonade! Nadeszła jesień, a to moja ulubiona pora roku w modzie. Dlatego ruszamy pełną parą i zapraszam Was na nowy post! 
 Dzisiaj mam dla Was stylizację, która opiera się na bieli i czerni. Zdecydowanie czarny kolor towarzyszy mi najczęściej, jak widać dzisiaj również. Żeby ją przełamać założyłam białą bluzkę, która  ma fantastyczny krój, który mam nadzieję udało nam się uchwycić na zdjęciach. 
 Na kilku zdjęciach mam na sobie również czerwony szalik w kratę. 
Sami oceńcie, na których prezentuje się to lepiej. 




 shoes, jacket| ZARA, jeans| Sinsay, blouse| Choklate





38 komentarzy:

  1. super zestaw :) z szalem w kratę wygląda bardzo stylowo !

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz, świetna ramoneska i buty :-)
    obserwuję i zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Co powiesz na wspólną obserwację? :)

      Usuń
  4. Podoba mi się... buty i top nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, przyglądam się bluzce, jest naprawdę oryginalna i urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kurtka ! <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szal dodał ogromnej oryginalności do całej stylizacji, całość prezentuje się świetnie ! :)
    Może zaobserwujemy wzajemnie nasze blogi? http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit. :DD Ten szal świetnie wkomponował się w całość. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja jak i klimat zdjęć :)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz!
    ostatnio też kupiłam sobie taki duży szalik w czerwono-czarną kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie Twoje duze zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super wszystko połączyłaś bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czaro białe stylizacje sprawdzają się zawsze. Podoba mi się takie zestawienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia
    Obserwacja za obserwacje
    Jak tak to napisz u mnie

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie wyglądasz i piękny szal:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki styl lubię :) dziękuję za wizytę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna klasyka :) nie mogę oderwać oczu od butów, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie stylizacje!Super;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja, kurtka jest boska <3!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ramoneski. Bardzo podoba mi się szalik!

    OdpowiedzUsuń
  21. szalik jest super ! :)
    zapraszam do mnie obs za obs ;)
    claudiaslomiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna bluzeczka;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Po pierwsze szalik jest najlepszy! Chciałabym taki w szafie:) A po drugie buty, też bym chciała!! A po trzecie cały outfit jest idealny!!

    OdpowiedzUsuń
  24. I love how you combined the red scarf with your all black and white outfit! x

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny look, szal dodał charakteru :) kocham te buty <3

    OdpowiedzUsuń