niedziela, 27 marca 2016

Long coat

O tak! Wreszcie nadeszła wiosna! A co za tym idzie możemy nosić coraz lżejsze ubrania. W kąt odstawiamy grube kurtki i płaszcze.
Na pierwszy dzień wiosny wybrałam cienki płaszczyk z New Look'a w czarno-białą kratę. Na bluzkę z motywem sznureczków na dekoldzie połowałam od dawna. Zamiast klasycznej wersji z dekoldem wybrałam coś innego. Sznereczki mamy na dole bluzki. Do tego  klasyczne czarne rurki i botki. A na głowę mój ulubiony kapelusz, który zdaje się być  wisienką  na torcie.





coat- New Look | blouse- ZARA | hat- stradivarius | pants- H&M | shoes- TopShop | watch- Pierre Ricaud


fot.- Agata 

3 komentarze:

  1. podoba mi się! fajne miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o właśnie taki płaszczyk by mi się teraz przydał bo jak na razie jeszcze grzeję się w tych moich grubszych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej w nowej odsłonie już na:
    http://goldlemonade.pl/

    OdpowiedzUsuń