wtorek, 21 czerwca 2016

PINK DRESS

Sukienka z falbanką na ramionach bije rekordy popularności. To MUST HAVE  tego sezonu. 
Może być luźna, obcisła na cienkich lub grubych ramiączkach. W każdym wydaniu nabiera nieco innego charakteru. 
Ja postawiłam na cieniutkie, delikatne ramiączka. Nie do końca obcisły dół. No i pudrowy róż. Nie często kupuję rzeczy w tym odcieniu, ale tej sukience nie mogłam odmówić. I do tej pory nie żałuję! Powiem Wam szczerze, że sukienka sprawdza się idealnie na eleganckie wyjście, romantyczną randkę czy letni spacer. Jest moją idealną 'małą czarną', bo chyba ' małą różową' nazwać jej nie mogę. W każdym razie wiemy o co chodzi ;) 
A buty? Pokochałam je od pierwszego wejrzenia! Są przewygodne i idealnie pasują do letnich stylizacji. Zatem i tutaj musiały się znaleźć. 











DRESS - ZARA | BAG - PARFOIS | GLASSES - VERSACE


fot. Agata

8 komentarzy:

  1. Sukienka jest śliczna, buty równie świetne! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, bardzo elegancka i kobieca

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest po prostu piękna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest boska a, Ty przepięknie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak wygladac klasycznie i stylowo na codzien!


    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest piękna!
    Kobieca, ale nie odsłania za wiele.
    Dużo w niej subtelności i dziewczęcego uroku.

    No i ten krój jest dla Ciebie stworzony :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Więcej w nowej odsłonie już na:
    http://goldlemonade.pl/

    OdpowiedzUsuń