poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Strips and palms

Palmy, chyba każdy z nas je kocha, a przynajniej uwielbia. Ich widok odpręża, przenosi w świat wakacji, białego piasku i błękitnej wody. Sesja zdjęciowa wśród palm była jednym z wielu moich małych marzeń, które spełniłam w samym środku Warszawy.
Paski to kolejna rzecz z mojej listy ulubieńców. Długo szukałam bluzki, o idealnej kolorystyce,  paskach i kroju. Z przodu wygląda jak sukienka, a z boku jak bluzka. Przewiązana paskiem, wygląda idealnie.



 blouse- Reserved | shorts - MANGO | Shoes - Gortz17 | bag - parfois | watch - Pierre Ricaud





6 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz.
    Te palmy to prawdziwe okazy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma jak wakacyjna, zwiewna kiecka. Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje sandałki ;)
    Obserwujemy zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej w nowej odsłonie już na:
    http://goldlemonade.pl/

    OdpowiedzUsuń